Owsianka dostarczaj膮ca du偶o energii i poprawiaj膮ca prac臋 m贸zgu




Owsianka dostarczaj膮ca du偶o energii i poprawiaj膮ca prac臋 m贸zgu Naturalnie jest OK

Sk艂adniki:

 1 gar艣膰 p艂atk贸w owsianych 
 1 gar艣膰 p艂atk贸w orkiszowych
✔ orzechy laskowe
✔ orzechy w艂oskie
✔ pestki dyni
✔ 1 ma艂y jogurt naturalny
✔ 1 kiwi
✔ 1/2 艣redniego banana
✔ 1 艂y偶eczka mas艂a ghee
✔ 1 艂y偶eczka miodu lub syropu klonowego
✔ szczypta cynamonu


P艂atki owsiane i orkiszowe wsypujemy do garnka i zalewamy woda. Ustawiamy na ma艂ym ogniu i mieszamy co jaki艣 czas, 偶eby nie przywar艂y do naczynia - ok. 10 - 15 min. Gdy ju偶 b臋d膮 odpowiednio mi臋kkie przek艂adamy je do miseczki. Nast臋pnie dodajemy mas艂o ghee, cynamon i jogurt. 艁膮czymy z rozdrobnionymi orzechami, pestkami dyni i owocami. Na ko艅cu dodajemy mi贸d.


Przepis jest bardzo prosty i szybki w przygotowaniu ;).

Taka owsianka b臋dzie idealna na jesienne 艣niadanie馃槉馃槏. Zar贸wno p艂atki owsiane jak i orkiszowe s膮 藕r贸d艂em wielu witamin i minera艂贸w, utrzymuj膮 sta艂y poziom glukozy we krwi przez d艂u偶szy czas. Dzi臋ki temu d艂u偶ej b臋dziemy syci. Orzechy i pestki dyni s膮 bogate w nienasycone kwasy t艂uszczowe Omega 3, kt贸re bardzo poprawiaj膮 prac臋 m贸zgu, u艂atwiaj膮 zapami臋tywanie informacji i koncentracj臋. Dodatkowo takie pierwiastki jak cynk i magnez, maj膮 korzystny wp艂yw na stan sk贸ry, w艂os贸w i paznokci. Magnez wraz z kwasami Omega 3 uspokaja, 艂agodzi stresy i napi臋cia, polepsza samopoczucie. Owoce r贸wnie偶 zawieraj膮 cenne zwi膮zki dla naszego zdrowia takie jak flawonoidy i witamin臋 C, kt贸ra podnosi odporno艣膰 organizmu na wszelkie infekcje i przezi臋bienia. Dzi臋ki obecno艣ci t艂uszczu witaminy A,D, E i K ulegaj膮 艂atwemu przyswojeniu w jelitach. Taka kompozycja sk艂adnik贸w idelanie sprawdzi si臋 przed egzaminem b膮d藕 przed jakim艣 zadaniem, kt贸re kosztuje nas du偶o energii.







Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz